JavaScript is disabled. Please enable to continue!
Mobile search icon
Miljø >> VBM webshop >> Handelsbetingelser - vbm webshop

Handelsbetingelser

Sidebar Image

Her finder du de betingelser som gør sig gældende, når du bestiller analyser af byggematerialer (f.eks. asbestanalyser) i vores webshop.

Du kan også finde vores generelle forretningsbetingelser her: https://www.eurofins.dk/om-os/forretningsbetingelser/


1. Virksomhedsoplysninger

Eurofins VBM laboratoriet
Industrivej1, 9440 Aabybro
Cvr: 18742284

2. Priser og betaling

Alle priser er opgjort i danske kroner og er inklusiv moms. Betalingen foregår med betalingskort. Efter du har lavet betalingen via webshoppen, vil pengene bliver trukket fra dit kort indenfor 72 timer.

Webshoppen modtager betaling fra Dankort, Visa og Mastercard. Vi betaler det gebyr, som bliver opkrævet af af Quickpay, som er vores betalingssystem. Du skal dog selv betale, hvis der er andre gebyrer, som din egen kortudsteder kræver.

3. Pakning af prøven og levering

Efter betaling, skal du pakke asbestprøven i to plastik ziplock poser: Asbestprøven skal i en pose, og herefter kommer du denne pose i en anden pose.
På den yderste pose skal du skrive dit ordrenummer - bestiller du mere end én prøve, skal du skrive ordrenummeret på alle poser. Ordrenummeret får du, når du har lavet din bestilling. 
Brug venligst en sort sprittusch (eller lignende) til at skrive ordrenummeret - det skal være tydeligt både at se og læse.

Når prøven er pakket, kan du aflevere prøven på det drop point, som du valgte i bestillingen. Vores chauffør afhenter prøven på drop pointet indenfor 24 timer. Herefter går der op til 5 hverdage, før du modtager analyserapporten. Analyserapporten fremsendes til den mail, som du brugte til bestillingen.

4. Ansvar

Det er kundens eget ansvar at de informationer, der er indtastet under bestilling, er korrekte. Derudover er det også kundens ansvar at aflevere asbestprøven i den valgte dropboks. Når prøven er afleveret, overtager Eurofins VBM Laboratoriet ansvaret for prøven, og for at få sendt analyserapporten til kunden.

5. Fortrydelse af køb – private kunder

Du kan som private kunde fortryde dit køb, frem til du modtager analyserapporten. Vi forholder os dog retten til at forholde dig de omkostninger, som vi har haft i forbindelse med arbejdet med prøven.

Sådan fortryder du købet

Hvis du ønsker at fortryde dit køb, skal du kontakte os hurtigst muligt på tlf. 98 21 32 00. Vi vil herefter annullere ordren og returnere pengene indenfor 30 dage.
Private kunders fortrydelsesfristen er 14 dage. Fristen regnes fra den dag, hvor du har købt og betalt for analysen via webshoppen.

6. Databehandling

Du kan her se vores datapolitik: https://www.eurofins.dk/om-os/generel-datapolitik/. Datapolitikken er også vedhæftet din ordrebekræftelsen.

 

7. Klagemuligheder

Hvis du vil klage over dit køb, skal du kontakte os via e-mail sh-aabybro@etn.eurofins.com

 

8. Kontakt

Hvis du har spørgsmål til brugen af webshoppen, ønsker at klage eller har andre kommentarer eller spørgsmål, kan du kontakte os på: sh-aabybro@etn.eurofins.com

 

9. Lovvalg og værneting

Enhver tvist, der måtte udspringe af brugerens køb af asbestanalyser eller heraf følgende tvister, herunder Handelsbetingelsernes omfang eller gyldighed, er underlagt dansk ret og danske domstoles enekompetence. Såfremt Brugeren er erhvervsdrivende, vil værnetinget altid være Aalborg Byret.

 

Handelsbetingelserne er senest opdateret 2. maj 2024.